Succesverhalen.

Wij zijn trots op onze projecten!
Speur gerust eens tussen onze recente cases
en wie weet doe je nog wat inspiratie op.

Infrabel.

Infrabel is de spoorwegbeheerder van België. Met meer dan 10000 medewerkers zijn zij verantwoordelijk voor het onderhoud, modernisering, uitbreiding en beheer van het Belgische spoorwegnet.

Uitdaging

Om deze taak optimaal te blijven vervullen zijn zij echter steeds op zoek naar nieuwe collega’s. Die zoektocht verloopt via verschillende online kanalen, maar ook via onze Out-of-home mogelijkheden

Oplossing

  • geïntegreerde OOH-aanbeveling op basis van de doelgroep
  • mediaplanning en selectie van locaties
  • productie en logistiek
  • campagne via billboards, openbaar vervoer, affichage, digital screens, etc.

H.Essers.

H.Essers is een vooraanstaand bedrijf in Europa in de transportwereld. Ze zijn actief in de meest uiteenlopende sectoren, waaronder chemie, farma & healthcare en hoogwaardige goederen. Deze logistieke reus opereert vanuit meer dan 75 locaties en beschikt over meer dan één miljoen vierkante kilometer aan magazijnruimte.

Uitdaging

Verwijderen van oude sitesignalisatie en plaatsing van nieuwe aanduidingen. Truckers en bezoekers van over heel de wereld éénduidig informeren conform de veiligheidsvoorschriften.

Oplossing

  • algemene sitebranding
  • aankleding kantoorruimtes
  • werken op hoogte
  • verkeersborden en markeringen

De Coster.

Decoster D. begon eind de jaren 70 als kleine grondwerker met één enkele graafmachines. Stapje voor stapje groeide de familieonderneming tot een grote totaalaannemer in grondwerken, funderingstechnieken en recycling. Vandaag zijn ze met een reusachtig voertuigenpark letterlijk in staat “bergen te verzetten”.

Uitdaging

Zorgen voor uniformiteit in visuele communicatie en naamsbekendheid. Het grote wagenwagenpark, de eigen bedrijfssite en de klantenwerven als uithangbord gebruiken.

Oplossing

  • veiligheidsborden
  • spandoeken en werfdoeken
  • sitesignalisatie
  • voertuigbelettering

Bouwinnovatie.

Bouwinnovatie is een bouwbeurs voor bouwen, verbouwen en renoveren. De expo die ondertussen al meer dan 35 edities jong is, brengt professionelen uit de bouwsector en bouwheren samen in de Ethias Arena, ook gekend als de Grenslandhallen van Hasselt.

Uitdaging

   Toekomstige bouwers en verbouwers warm maken voor de jaarlijkse bouwbeurs via billboards en reclame in het straatbeeld.

Oplossing

  • grootse billboardcampagne
  • mediaplanning en selectie
  • logistiek en transport
  • voertuigbelettering
  • spandoeken

Invivo.

Dierenartsenpraktijk Invivo is een lokale groepspraktijk voor huisdieren en hun baasjes. In 2019 nam het trio intrek in een moderne nieuwbouw. De focus van Invivo ligt op kleine huisdieren, met veel aandacht voor hun persoonlijkheid en hoe er als eigenaar mee omgaan.

Uitdaging

De huisstijl integreren aan de binnen- en buitenzijde van de nieuwbouw. Een herkenbare uitstraling verzorgen en de nodige aanduidingen voor bezoekers voorzien.

Oplossing

  • signalisatie
  • reclamepaneel
  • parkingborden en wachtzaalaanduiding
  • raambestickering
  • plaatsing

Euro Shoe Group.

Euro Shoe Group is een moderetailketen met meer dan 200 filialen in de hele Benelux. Het familiebedrijf met een gigantisch distributiecentrum in het Limburgse Beringen was tot 2016 vooral bekend via de merken Shoe Discount en Avance. In dat jaar onderging de hele groep een gedaantewissel naar het merk Bristol.

Uitdaging

De nieuwe merknaam helemaal top-of-mind maken en de rebranding ondersteunen via vaste reclameborden aan de winkelpunten.

Oplossing

  • productie van affiches
  • aansturing van de plaatsingsteams
  • periodieke campagnes
  • logistiek
  • herstellingen bij stormschade

E5 Mode.

E5 Mode is een Vlaamse modeketen die al meer dan 40 jaar dames-en herenkledij verkoopt in meer dan 70 winkels. Als duurzame onderneming zet E5 Mode onder andere inzamelacties op ten voordele van Oxfam. Het bedrijf ontving in 2020 de onderscheiding Beste Winkelketen van België in de categorie herenmode.

Uitdaging

Roll-out van verschillende nationale imagocampagnes. Seizoensgebonden collecties onder de aandacht brengen van de doelgroepen.

Oplossing

  • mediaplanning en -boeking
  • out-of-home advies
  • affichagecampagnes
  • plaatsing van posters aan het winkelpunt
  • logistiek

Smet Group.

Smet Group heeft als kernactiviteit ondergrondse technieken. Met meer dan 500 werknemers is de kans dat je ze onderweg wel eens tegen komt. De bouw en het onderhoud van hun machines gebeurt trouwens in hun eigen atelier. Smet bestaat ondertussen 120 jaar en is gerenommeerd in binnen- en buitenland.

Uitdaging

Ontwerp van een originele en opvallende Groenbeheer Baart branding op al hun voertuigen. De voertuigen moesten maximaal aan het werk kunnen blijven tijdens de gehele plaatsing.

Oplossing

  • opmeten van de specifieke voertuigen
  • inventarisering en planning op basis van beschikbaarheden
  • ontwerp per type voertuig
  • gedeeltelijke wrap met graspatroon
  • plaatsing bij de klant

JBC.

JBC is een Belgische modeketen met meer dan 100 winkels in België en Luxemburg. De groep van de familie Claes focust op hedendaagse fashion voor het hele gezin. JBC werkt regelmatig met bekende modeontwerpers en zet zich in voor eerlijke kledij en faire productieomstandigheden.

Uitdaging

Bekendmaking van nieuwe campagnes rondom de verschillende vestigingen. Outlet events en openingen van nieuwe winkels in de kijker zetten.

Oplossing

  • mediaplanning en -boeking
  • out-of-home advies
  • affichagecampagnes
  • plaatsing van posters aan het winkelpunt
  • LED-trailer

Interparking.

Interparking is één van Europa’s grootste parkinguitbaters. Het bedrijf werd in 1958 boven de doopvont gehouden in Brussel in het jaar van de wereldtentoonstelling. Interparking is ondertussen in een tiental landen actief en won in 2015 de European Parking Award dankzij energiezuinige implementaties, waaronder LED-technieken.

Uitdaging

Branding en signalisatie conform de huisstijl van verschillende parkeergebouwen in grote steden. Digitale informatieschermen en integratie van LED-oplossingen. 

Oplossing

  • signalisatie
  • informatieborden en -zuilen
  • LED-walls en lichtkranten
  • raambestickeringen
  • digitaal stoepbord

Swinnen Woonprojecten.

Swinnen Woonprojecten is een projectontwikkelaar uit het Kempense Balen. Met dertig jaar ervaring in nieuwbouw- en renovatieprojecten, focust het bedrijf de laatste jaren meer en meer op eigen residentiële en commerciële projecten. Voor de promotie wordt steevast gekozen voor een uitgebalanceerde mix van marketingtools.

Uitdaging

Promotie van het woonproject Burgerhof Bekendmaking via billboards langs invalswegen en plaatsing van werfsignalisatie.

Oplossing

  • projecttotem
  • hekwerkreclame
  • mediaplanning
  • billboard advertising
  • plaatsing

Klaar voor een succesvolle samenwerking?

Geprikkeld door onze aanpak? Laat van je horen!