Adverteren op billboards, wat zijn de belangrijkste voordelen?

Deel deze post

Billboard advertising is al jaren de toonaangevende techniek voor buitenreclame. Hoewel er hevige concurrentie is als het om billboards gaat, zijn er ook veel voordelen en hoge beloningen. Met behulp van het juiste ontwerp en de juiste grafische afbeeldingen kunt u een product maken dat met succes de aandacht trekt van een breed doelpubliek en uw merkboodschap deelt.

Billboards profiteren ook van het feit dat veel mensen dezelfde route afleggen en uw bericht herhaaldelijk zullen zien. Ze zijn niet voor niets een klassieke advertentietechniek – ze werken.

Is Billboard reclame wel belangrijk?

Billboard reclame maakt deel uit van grootformaat adverteren. Een medium dat het landschap waarin we leven transformeert en het uiterlijk van onze dorpen en steden zichtbaar verandert.

“Merken als Coca-Cola, BMW, Sky, McDonald’s, Tesco en Nike doen het allemaal – waarom jij dan niet?”

Billboards zijn een geweldige manier om de massa te bereiken – om te bereiken waar ze wonen, pendelen, werken en socializen. In tegenstelling tot andere massareclame-media zoals tv of radio, kunnen billboards niet worden uitgeschakeld in tegenstelling tot advertenties in tijdschriften en internetadvertenties verdwijnt het niet zo snel als het binnenkomt.

Billboard advertising Snelle, Impactvolle Outdoor Reclame!

Je hebt maar een paar seconden om iemand naar een reclamebord te doen kijken. Grote, heldere, opvallende afbeeldingen met één kernboodschap zijn de daarom dus essentieel.

  • Hun grootte doet opmerken.
  • Het laat een blijvende indruk na.
  • Advertenties op billboards zijn gratis voor voorbijgangers: ze hoeven geen krant of bioscoopkaartje te kopen om uw bericht te zien.
  • Met billboards heb je gegarandeerd publiek. Naarmate je bericht herhaaldelijk wordt bekeken, raakt het meer in hun geheugen gegrift, met als resultaat betere herinnering en terugvindbaarheid.

And last but not least!

  • Het is de vorm van adverteren die het meest positief wordt opgevat, terwijl er geen ad-blocker is die het tegen kan houden. Het interfereert niet met wat doelgroep doet, zonder in te boeten aan opmerkzaamheid.

Billboard-advertenties zijn de enige media waarbij de adverteerder volledige controle heeft over de advertentieruimte. De advertentie heeft een constante blootstelling – geen enkel ander medium zorgt ervoor dat uw bericht 24 uur per dag, 7 dagen per week wordt weergegeven.

Ontdek meer:

voertuigbelettering
Geen categorie

8 Tips voor jouw nieuwe Voertuigbelettering.

Je wagen laten bestickeren, carwrappen, een subtiele branding op personenwagens. De mogelijkheden van een voertuigbelettering zijn zeer divers. Één ding is zeker, als je dan toch

Reclame is echt ons ding!