De laatste graantjes, of er als de kippen bij.
Hét moment voor straatreclame!

Deel deze post

[BLOG] De laatste graantjes, of er als de kippen bij. Hét moment voor straatreclame!

De kippen mogen weer uit hun ‘kot’. Dat merkte je vast al toen je weer op weg was naar het werk of de winkel. Out-Of-Home reclame maken werd helemaal links gelaten toen de coronacrisis uitbrak. Er was geen hond op straat. Vandaag is het medium meer gegeerd dan ooit. Wat een drukte op de wegen! Voor wie nu gezien wil worden zijn er interessante heropstartdeals te scoren voor billboard advertising.

Straten verlaten, iedereen vastgekluisterd en veilig in zijn bubbel. En billboards die er troosteloos bijhingen. De sector van outdoor advertising viel volledig stil. Maar bij de eerste heropflakkering wordt een klassiek medium ineens weer enorm hip!

First come, first serve

Traditioneel zijn het de heel grote jongens die de populairste locaties wegkapen. Een gevelreclame langs die drukke verkeersader wil iedereen wel. Nu marketeers nog thuiswerken en reclamebudgetten bevroren zijn in de grote bedrijven, kunnen lokale bedrijven hun slag slaan. Dat reclameplekje boeken waar je altijd van droomde, reserveer het nu voor jouw.

Post-corona gekte

Bedrijven die straatreclamedragers in hun portfolio hebben spelen in op de kalmte van de afgelopen periode en doen hun bijdrage aan onze ‘local heroes’. Vandaag zijn er aanbiedingen als 1 periode huren, 1 gratis. Of een heropstartkorting voor de vroegboekers. Op die manier zwengelt de buitenadvertiemarkt weer razendsnel aan. Niet te lang wachten is wel de boodschap!

Ook jouw graantje meepikken en je bedrijf doen schitteren op een billboard?

info@reclamequintens.be

Ontdek meer:

voertuigbelettering
Geen categorie

8 Tips voor jouw nieuwe Voertuigbelettering.

Je wagen laten bestickeren, carwrappen, een subtiele branding op personenwagens. De mogelijkheden van een voertuigbelettering zijn zeer divers. Één ding is zeker, als je dan toch

Reclame is echt ons ding!